Platforma spo³eczno¶ciowa Polskich graczy Delta Force Xtreme
W ten pi±tek o godzinie 19.00 odbêdzie siê pierwsza symulacja w ramach platformy.
Mapa Desert death zone
GRA: Delta Force Xtreme + SO MOD
Tryby gry jakie bêd± prowadzone na mapie
- Zadaniowy
- TDM
- KOTH
Ilo¶æ osób nieograniczona.
Serwer z has³em. Zablokowany.
TRYB ZADANIOWY DESERT DEATH ZONE
Minimalna ilo¶æ graczy jaka musi byæ aby gra siê odby³a: 8 preferowana liczba graczy do rozgrywki 12.
Operacja desert death zone to rajd si³ ONZ na zniszczon± wioskê w czasie okupacji wojsk sowieckich, która teraz z powodzeniem s³u¿y jako kryjówka dla afgañskich bojówek terrorystycznych oraz sk³ad broni.
Malowniczo po³o¿ona w dolinie mokrh-shat nad rzek± opuszczona wioska jest bardzo niebezpiecznym ale i komunikacyjnie wa¿nym miejscem. Przechodz± przez ni± jedyne drogi komunikacyjne w rejonie jakie wiod± przez góry. Przejazd konwojów przez skaliste góry tego regionu jest nie lada wyzwaniem. Dla tego Si³y ONZ musz± oczy¶ciæ rejon wioski jako strategicznego punktu z wszystkich terrorystów.
Aby tego dokonaæ oddzia³y specjalne zostan± wys³ane do rejonu aby przeprowadziæ rozpoznanie terenu i nastêpnie zlikwidowaæ wa¿ne cele strategiczne jakimi s±:
- Zbiorniki Paliwa na stacji benzynowej .
- Dzia³ko przeciwlotnicze Pzhs.
- 3 sk³ady broni usytuowane w mie¶cie.
Do wykonania tego zadania dla oddzia³ów zostan± przeznaczone:
- ¦mig³owiec AH-66 LB z ³aweczkami.
- 3 samochody bojowe HUMVEE z dzia³kiem 0.50Cal
- Transporter opancerzone STRIKER
Mamy doniesienia ¿e w rejonie znajduj± siê liczne rozstawione na wzgórzach PK¶ki, stanowiska karabinów maszynowych.
Partyzanci dysponuj± starym poradzieckim BTR-80 oraz kilkoma pickupami.
Punktem wej¶ciowym operacji jest oddalona o 2km od opuszczonej wioski ma³a baza posowiecka.
Zadania grupy ONZ s± znane. Maj± przewagê techniczn±, ale musz± wyrobiæ siê w czasie 15min ze zniszczeniem wszystkich celów.
PANOWIE innowacj± jest to ¿e w trybie zadaniowym Desert Death Zone ka¿dy pojazd nie ma ani jednego respa. Je¶li pojazd zostanie zniszczony permanentnie ju¿ nie mo¿e zostaæ u¿yty w tym samym scenariuszu a jego wrak bêdzie ³adnie zdobi³ teren. To was zmusi do bardzo rozwa¿nego u¿ywania tych¿e pojazdów.
W grze wy³±czone bêd± wszelkie AT4ki, RPG itp. W SO modzie jest do nich za du¿o amunicji w standardzie. W zamian tego w odpowiednich miejscach na mapie bêd± rozlokowane powerupy RPG-7 z ilo¶ci± ilo¶ci± amunicji 2szt. Wiêc zanim zaczniecie niszczyæ pojazdy trzeba bêdzie odszukaæ RPGi, inaczej mo¿e byæ ciê¿ko.
Zadanie zostanie wygrane przez ONZ je¶li Specjalsy zniszcz± wszystkie sk³ady amunicji w wiosce, dzia³ko p-lotkê oraz zbiornik paliwa. na stacji benz. Natomiast wygrane przez partyzantów w przypadku gdy przez 15min ONZ nie zniszczy wszystkich celów.
Wszystkie te obiekty mog± byæ zniszczone TYLKO PRZEZ SATHEL CHARGE! Nie inaczej! Bez sathela bêd± niezniszczalne.
To tyle je¶li chodzi o tryb zadaniowy.
Podzielimy siê teraz na zespo³y których bêdziemy siê potem trzymaæ.
Bêdziemy przeskakiwaæ siê stronami tak aby ka¿dy gra³ ONZ i partyzantami
PRO¦BA chcia³bym aby w przypadku zmiany rozgrywki ka¿dy z zespo³ów by³ odpowiedni wystylizowany.
Czyli je¶li " MÓJ " zespó³ jest teraz partyzantami, to zmieniæ postaæ na jakiego¶ abdula w turbanie, a gdy gramy ONZ to wybraæ pustynnego komandosa. W zak³adce MERCENARY s± fajne skiny na ONZtowców w pustynne wdzianka oraz na samych partyzantów. Bardzo ciekawe na partyzantów s± indonesian-rebel.
Proszê was aby dostosowywaæ te ubiory ale i samo uzbrojenie do zadania. Je¶li gra siê ONZ to braæ jakie¶ natowskie bronie, jak partyzantami ruskie.
To siê tyczy wszystkich typów gry nie tylko zadaniowym.
Dru¿yna 1
1. Czarny986
2.
3.
4.
5.
6.
Dru¿yna 2
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Musimy stworzyæ dwie dru¿yny wiêc nie dopisujcie siê tylko do pierwszej ale do obu!
Te dru¿yny bêd± obowi±zywa³y równie¿ jak skoñczymy tryb zadaniowy. Na koth i TDM te¿ bêdziemy graæ w takim samym sk³adzie tylko zmienimy skiny i bronie co rundê.
Offline
Dru¿yna 1
1. Czarny986
2. VaderPL
3.
4.
5.
6.
Dru¿yna 2
1. Mateusz5
2.
3.
4.
5.
6.
Offline
Ch³opaki dopisywaæ siê jak chcecie ¿eby spotkanie siê odby³o.
W przypadku niedostatecznej ilo¶ci osób trzeba bêdzie zorganizowaæ na biegu jak±¶ inn± symulacjê na bazie DFX. Ale zostanie mi ma³o czasu na zrobienie mapy i przygotowanie wszystkiego.
Offline
Platformowicz
Dru¿yna 1
1. Czarny986
2. VaderPL
3.
4.
5.
6.
Dru¿yna 2
1. Mateusz5
2. wieprzek22
3.
4.
5.
6.
Offline
Czarny jak bêdê mieæ so mod to ja te¿ siê piszê. ;0 Ale jak bêdzie za ma³o osób to mo¿na popykaæ na tych mapach co ci mówi³em... No chyba, ¿e macie lepsze.
Offline
Dru¿yna 1
1. Czarny986
2. VaderPL
3.
4.
5.
6.
Dru¿yna 2
1. Mateusz5
2. wieprzek22
3.
4.
5.
6.
LISTA REZERWOWYCH gdyby gra odby³a siê na podstawowym DFX.
1. Kubix
2. Devil
3.
4.
5.
6.
Je¶li jest wiêcej osób takich jak kubix które na pewno nie bêd± mia³y SO moda do pi±tku, albo z jakich¶ im tylko znanych powodów nie chc± graæ na modzie proszê o wpisanie siê na listê rezerwowych i kopiowaæ j± razem z list± g³ównych dru¿yn dalej.
W przypadku gdy uzbiera siê znaczna ilo¶æ rezerwowych ok. 3 osoby zmienimy rozgrywkê na podstawow± wersjê DFX, niechêtnie dla tego ¿e przygotowa³em siê do prowadzenia czego¶ zupe³nie innego i zosta³o ma³o czasu ¿eby to pozamieniaæ.
Offline
Platformowicz
1. Czarny986
2. VaderPL
3.Gwynbleidd
4.
5.
6.
Dru¿yna 2
1. Mateusz5
2. wieprzek22
3.
4.
5.
6.
LISTA REZERWOWYCH gdyby gra odby³a siê na podstawowym DFX.
1. Kubix
2. Devil
3.
4.
5.
6.
Offline
Ch³opaki jeszcze jedna osoba do drugiej dru¿yny i bêdzie mo¿na odpaliæ t± symulacjê. Choæ 3 osoby na stronê to ma³o ale od biedy ujdzie. Zapisywaæ siê.
Offline
Platformowicz
my z matim dojedziemy kazdego wiec moze lepiej nie kombinowac? i jak juz to zeby devil poszedl do druzyny 1, a kubix do 2...
Offline
1. Czarny986
2. VaderPL
3.Gwynbleidd
4.
5.
6.
Dru¿yna 2
1. Mateusz5
2. wieprzek22
3. SadBoy
4.
5.
6.
LISTA REZERWOWYCH gdyby gra odby³a siê na podstawowym DFX.
1. Kubix
2. Devil
3.
4.
5.
6.
Offline
Ju¿ nie chojrakuj bo siê przejedziesz. Wieprz.
Swoj± drog± spoko.. Mo¿e tak byæ, dla nas lepiej bo bêdzie komplet 4 osoby.
Offline
Zaznaczam, ¿e to bêdzie symulacja a nie TDM. Je¶li nas wystrzelacie ale zrealizujemy cel to przegrali¶cie. A swoj± drog± masz moda Prosiaku?
Offline
UWAGA! Zaczynamy dzi¶ o 20stej! Muszê dograæ jeszcze parê pierdó³ek do kompa na serwer i bêdziemy mogli zaczynaæ.
Teraz tak, zaczniemy od trybu zadaniowego.
Logujemy siê na serwer has³ami, pamiêtajcie o stylizacji! Has³o do ONZ - Blue team to B natomiast do RED - Partyzantów to R
Has³a B i R
Jako ONZ pierwsza zaczyna dru¿yna 1. Czyli wszyscy z dru¿yny 1 od razu loguj± siê o 20 do dru¿yny BLUE.
Pamiêtajcie ¿e w trybie zadaniowym pojazdy siê nie odradzaj± wiêc przez 20 min bêdziecie musieli zdobyæ i wysadziæ wszystkie sk³ady amunicji. Plotkê i zbiorniki stacji benzynowej.
Potem siê zmieniamy dru¿ynami.
Ogólnie rzecz bior±c pó¼niej przejdziemy na kilka KOTHÓW na tej samej mapce, ju¿ z respuj±cymi siê pojazdami. Podzielimy siê na równiejsze zespo³y.
A po kilku grach przejdziemy do zwyk³ego DFXa.
Offline
Platformowicz
przepraszam wszystkich za moja nieobecnosc, ale mialem bardzo wazna sprawe, i nie moglem naprawde wejsc, przepraszam, to sie nie powtorzy!
Offline